torsdag 26. januar 2012

Wear Ink, not Mink

Jeg tok min tredje tatovering for ikke så voldsomt lenge siden. Det ble den største til nå, og tok hele tre timer med påfølgende sovende arm i fire dager. Det var verdt det!


Jeg endte opp med skulder og rygg, og jeg skvetter faktisk fortsatt litt når jeg ser opp i dusjen og kan speile meg i det store, blanke dusjhodet! Siden det er sabla vanskelig å ta bilder av seg selv, og fordi jeg har tålmodigheten til en trettenåring, ble bildet ovenfor det beste. I virkeligheten er den faktisk enda større, og strekker seg videre under singletkanten, men det synet er vel forbeholdt folk jeg møter på stranda.

Til denne ukas torsdagsfnis har jeg dermed funnet noen bilder av tatoveringer som strengt tatt bør holdes skjult - også i sommersesongen. Hva tenkte de på?!

Dinosauren med krone var jo... søt, men portrettet av Jesus kan jo nærmest tolkes blasfemisk, så grusomt er det! Man kan i alle fall si med sikkerhet at den tatovøren ikke vil få sin lønn i himmelen.


Så har vi feilstavelsene, da. Fy flate, så flaut! Jeg er kanskje over gjennomsnittet opptatt av grammatikk, men noen grunnleggende språkkunnskaper bør være obligatorisk før man risser noe inn i huden. Av den enkle grunn er jeg sjeleglad for at jeg ikke har et uforståelig, kinesisk tegn på kroppen som et minne fra 90-tallet.


Nok et portrett. Enten av egen datter, eller av jenta fra The Ring - det er ikke godt å si. Den andre trenger jeg ikke uttale meg om.

Det finnes nok like mange mennesker som angrer på en tatovering som antallet som ønsker seg en. Likevel er det jo ikke verdens undergang om man kanskje ville gjort ting anderledes om man kunne gå tilbake i tid. Alle har jo sin historie, og gjerne en artig en! Men pass på, man blir fort hekta. Jeg har allerede min fjerde i tankene, og fire dager med sovende arm har ikke skremt meg ennå..!

Riktig god torsdag til alle! Har du en tatovering?

2 kommentarer:

  1. Du er tøff altså, jeg har aldri turt å ta en tatovering selv om jeg har ønsket det lenge.
    Kjempefin den du har. De andre der derimot var ikke så smashing akkurat:P

    SvarSlett
  2. Ja jeg har en. Og nå vil jeg ha en til. Venter bare på deg jeg. Tattis først, og øl etterpå ;D
    Din Dåffer :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad, så glad for spor etter deg!