mandag 9. januar 2012

The writing on the wall

Vi var raske i avtrekkeren da juletreet forsvant til de evige granmarker, og turen på IKEA var dødelig effektiv. Nå har vi fått oss en kontorkrok i stua, og er særdeles fornøyd med det!


Tre ting gjenstår fremdeles; en fabelaktig skjøteledning, en fabelaktig stol og glade bilder til veggen. Hva angår bildene er vi enige om noe, men uenige om mest. Av en eller annen grunn vil gubben verken ha elefanter, sebraer eller sommerfugler på veggen. Jeg mener på min side at ølbilder ikke er noen höjdare. Da er det godt vi kan møtes på midten, og forenes i humoren! Vi fallt blant annet hardt for den prompende fisken begge to..! På Allposters.no har jeg gått litt bananas i helgen, og det er så utrolig mye jeg gjerne skulle hatt!







Så du den prompende fisken? Hihihi..! Ellers er pistolpandaen en klar favoritt, og jeg vil så inderlig ha en oversikt over ulike dinosauruser - alle i svart ramme. Jeg har troen på denne kroken, og at den fort kan utvikle seg til å bli en liten favoritt. I mellomtiden må jeg tenke ut måter å overbevise gubben om at sommerfugler er tøffe. Tips tas imot med takk!

Riktig god ukestart til alle som er innom! Tenk, nå har ei uke av det nye året allerede passert. Tiden flyr - akkurat som sommerfuglene (Nei, nå må jeg gi meg).

GOD MANDAG!

5 kommentarer:

  1. Godt å se at det er flere som har kontorkrok i stua, trodde snart jeg var den eneste!
    Mange kule plakater du har funnet frem der ja, pandaen var jo bare dødsrå!
    Ang sommerfugler, gjør sånn som meg, kjøp uten å spørre så ber du bare om hjelp til oppheng, det funker bra hos meg altså;)
    God mandag!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Woooow, tror nesten du og jeg har telepatiske evner, for jeg har klikket meg inn på utallige nettsider i helga, på jakt etter kule, morsomme og annerledes pynt til veggene :) Dette er jo perfekt! Hmmm, ta han med til zoologisk hage og gjør det til en date han vil sent vil glemme, da kan han ikke si nei til å ha et sommerfuglminne hengende på veggen :) Kroken ser kjempefin ut! Du / dere er flinke!! God mandag til søte du :)

    SvarSlett
  3. Hihi, fisken! Fint å finne noe der man kan møtes i midten. God uke til deg!

    SvarSlett
  4. Så kjekt med en sånn liten krok. Mange stilige postere også. Jeg har ikke så veldig dyrt kamera. Nikon d40x og objektivet er Tamron 90 mm macro, f2,8. Kjekk den!

    SvarSlett
  5. For en fin krok! Må være deilig å sitte der kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad, så glad for spor etter deg!